Vitam’parc

Befinner mig i ett gigantiskt badland med både inne&utepooler, vattenrutschkanor osv. Risky business själv med 3 barn av olika modighetsgrad och ålder, men jag är ju van…Minns tiden från Go Bananas i Vancouver, där allt kunde hända (och såklart gjorde det också). Har försökt få hem alla i ca en timme, men de påpekar bara snällt att vi betalt för 4 timmar (!!!) och det hjälper inte att jag försäkrar att jag bjuder på det 😉

Vill hem och se hur det gått för premiärrundan i tvättmaskinen. Den är sjuukt high tec! Väger tvätten för att anpassa tiden, går astyst och diverse andra features som uppskattas av en hemmafru med inbyggd stolthet. Stefan satte i halsen när han såg prosapoetisk för tvättmaskin och tumlare, men jag försäkrade att 9-kilostrumman är något även han kommer att ha glädje av. Så det så!

20120607-164331.jpg

20120607-164344.jpg

Kommentera

