Malmööö

Inte blir det mycket bloggat här i Svedala…inget internet har jag, bara när jag kan sno åt mig lite delning från någon snäll iPhone 🙂

Vi njuter ljuvliga dagar här i stugan!!! Vädret är ju inte så illa ändå. Det kunde varit lite bättre, som min lilla farmor alltid sa. Men det gällde ju iofs hur hon mådde och inte vädret…

Nu är jag och lilla mamsen på väg på en liten shoppingtur genom Skåne. Vi har våra favosar: Iris&Pelle, Borgeby kids&friends och så alla ställen i Malmö såklart…! Hoppas vi slipper pås-sjukan (hahaha!).

20120716-111211.jpg

Återkommer!

Kommentera

