Godisfritt!

Idag började Malte dagen med ett gäng godis-surisar! Ett helt års godisförbud till ända och två tusen kronor rikare! (päronen utlovade tusen och mormor lovade naturligtvis samma!!)

20120822-125404.jpg

Väldigt stolt och glad kille idag!

Eftersom jag inte ville vara sämre började jag 1/8! Ingen har ännu utlovat mig några pengar om jag klarar ett år utan godis, även om Stefan säger att det inte är någon risk att lova i stort sett vilka summor som helst. Klart jag klarar mig här i la France, inget lösgodis så långt ögat når…den där Godiskungen (eller var det prinsen) vet vad han gör med alla dessa smarriga grejor precis vid kassan och påsar stora som soptunnor. Omöjliga att motstå ju!!!

20120822-130005.jpg

One thought on “Godisfritt!

Kommentera

