Sverige-shopping!

Var tvungen att kolla in bilderna för Missoni för Lindex! Kan tänka mig att klicka hem dessa skapelser till mig och Ester!

20120823-085225.jpg
Bild från Lindex såklart!

Mina kollegor i Malmö vet att jag vid alla H&M-samarbeten brukat rusa ut på ”viktigt möte” precis när butiken öppnar kl 10 för att klippa några fynd…det är faktiskt lite kul med alla dessa samarbeten. Mest nöjd är jag med min Stella-väska! Well. Får se om jag denna gång lyckas knipa något via webben, det gick bra när jag var mammaledig med Ester och det var Sonia Rykiel-släpp. De senaste gångerna har det varit omöjligt att komma in i web-shopen!

Mitt hopp står till att den vanliga Lindex-kunden inte är lika internet-shopping-savvy och heller inte lika van som H&M-kunderna. Vilka svåra problem man brottas med😉

Kommentera

