HunkyDory

Så kul att HunkyDory vann Guldknappen! Verkligen ett av mina favvo-märken och en trotjänare i garderoben sedan massor av år. Hur många Japan-koftor har man slitit ut liksom? Paret bakom märket verkar bara så coola och har dessutom ett ursnyggt hem (har jag sett i någon inredningstidning) som jag gärna flyttat rakt in i!

Kollade mängder av bilder från Guldknappspartyt, främst på Instagram. Åååå! För lite party i mitt liv just nu. Speciellt sugen blev jag på både den überläckra rosa drinken, men framför allt de snygga iittala-glasen! Måste genast inhandlas till denna familjen. Våra gamla från Pottery Barn måste i glaskrossen asap då de är helt igenkalkade. Såhär fina var de.

20120829-084052.jpg

Bild SophiesvärldInstagram.

Tja, sen är ju bara HunkyDory ett så bra uttryck!

Kommentera

