Äntligen laglydig (åtminstone på en punkt)

Finalément! Har jag fixat alkoholmätare till våra bilar. Sedan 1 juli är det lag i Frankrike att alla bilar ska ha sin egen alkoholmätare, samt en sådan där ill-gul väst. Dessa hittade jag, efter idogt letande, på en mack i Genève.

20120917-095507.jpg

Västarna har varit på plats sedan länge (hoppas dock ingen ber mig ta den på, då den som ligger i min bil är size 5 år, men gul är den!).

Ha en skön måndag!

20120917-101627.jpg

Bild snodd (obviousely) från ett av mina absoluta favoritmagasin, Real Simple
Se till att haffa en sådan nästa gång du befinner dig i en välsorterad tidningskiosk (looove them!) – it’s heeeelt lööövely.

Kommentera

