Dagens projekt

Oktober börjar bra. Tjugo grader varmt och sol! Vi har så smått börjat komma in i lite vardagsrutiner här i nya landet. Vi har fått koll på morgontrafiken och när vi måste åka hemifrån. Jag börjar få koll på hur mycket tid jag har till mitt förfogande på dagarna, vad jag hinner och inte (snabbis till Paris? Nja, liiite tajt är det…men lunch i Lyon borde gå!).

Jag satt en standard för hemmafru-jobbet också. Ett projekt om dagen är väl ett bra mål för en housewife? Något som gör en sjukt nöjd och glad. It’s a deal! Dagens projekt var att dammsuga/städa bilen. Sjukt nöjd? Jaa!

Stora barnen och jag tillbringar ju en hel del tid i bilen och från & till äts det också där…inte optimalt, jag vet, men vad gör man med hungriga barn som inte får mellanmål i skolan på em? Just det, äter i bilen 😉

En nöjd housewife efter dagens insats, med takeaway kaffe från Mc Donald’s i bilen (var är Starbucks när man som bäst behöver?)

20121001-165905.jpg

2 tankar om “Dagens projekt

Lämna en kommentar