Ny härlig vecka!

Har idag varit Madame le taxi; först tre barn till skola och sedan kusin-fin till l’aeroport! Tyckte jag var värd en sånhär:

20121008-120548.jpg
Passade på att passera en supermarché på vägen hem och unnade mig ett gäng sånnahär:

20121008-120636.jpg
Ett cover med George Michael och Kate Moss…klart jag köper.
Efter att ha jobbat med media & reklam i snart 15 år kan jag inte motstå magasin, nya tv-program, sociala medier…det ingår numera i mitt DNA. Tidigare har jag ju fått alla tidningar gratis; från dagstidningar till magasin. Dessvärre har det utvecklat ett ha-begär utan dess like, speciellt för glossy magasin…suck! Det blir dyrt nu, när man inte kan få ALLA men ändå vill (jag måste ändå välja både inredning, mode, mat, skvaller…helst några av varje oxå).
Nu blir det soffläge en stund, parce que je le vaux bien😉

4 thoughts on “Ny härlig vecka!

  1. Själv har jag sköna hem, som kom med brevbäraren idag, som ligger på köksbänken och väntar på mig. Ska krypa upp i soffan ikväll och kika och få inspiration.

    Ha en bra dag!
    Kram Linda

Kommentera

