Kokosyoggi!

Ljuvliga lördag! En trött familj som sover ut och kommer upp i omgångar. Alla såsar runt i pyjamas och myser. De stora barnen har höstlov och är extra glada när de inser att det är många sovmorgnar framför dem. Det blir en sen frukost. Själv bara måste jag ta ännu en KOKOSYOGGI som jag blivit bara liiite besatt av. Jossan tipsade om det när de var här och jag föll dit direkt. Så urgoda. Som godis.

Minns en sommar på 80-talet när Skånemejerier testade just kokos som en möjlig yoggismak. I en sån där stor 500 ml burk med aluminium-lock som (om man inte åt upp hela hade man typ inget lock kvar…). Jisses vad jag åt! Loved it, redan då! Nu är jag alltså hooked igen 😉

20121020-100725.jpg

Gotta go, nu ska vi premiärlösa Melodikrysset med appen i iPaden. Hej mormor Elin!

20121020-100918.jpg

Kommentera

