Världens bästa lipgloss

Jag är något lite lätt beroende av läppglans. Precis på gränsen till vad som kan klassas som normalt gissar jag. Om jag åker hemifrån utan måste jag vända hemåt, ja, ni fattar. Och nej, denna besatthet är inte ny, inte alls. Jag tror jag var före självaste Maria Montazami med detta ”intresse”…

Hursomhelst. Det bästa enligt mig, kommer från Victoria’s secret! Billigt och superbra! Enda problemet är att det inte är helt lätt att köpa om man inte bor i USA eller London, eller är på diverse flygplatser ofta. Sjukligt nog, sitter jag på extrema lager av denna produkt och blir alltid lite nervös om lagret sinar för mycket. Alla handväskor måste ha sitt läppglans, bilen…

20121105-214622.jpg

20121105-214833.jpg

Lager-koll!

4 thoughts on “Världens bästa lipgloss

    • Well dear, det är mycket lätt hänt att bli besatt🙂
      Jag köper dem i väldigt stora mängder i USA. Alt skickar bud med någon. Maken är grymt trött på att googla adresser till VS när han är på jobbresa och måste re-schedula möten för att jag har lipgloss emergency….haha!
      KRAM

Kommentera

