Våra muggar!

Eftersom det bäljas thé i mängder här hemma, används också våra stooora härliga Starbucks-muggar flitigt. Började denna samling när vi bodde i Vancouver och köpte muggar överallt vi åkte. Well, nästan. Tack Mette, Nisslers och Cilla för hjälp med inköp!
För att vara riktigt nöjd, hade jag önskar mig följande städer: San Fransisco, Los Angeles, San Diego och Orlando. Egentligen var regeln nämligen att vi var tvungna att ha varit på alla ställen. Om vi tar bort regeln, önskar jag mig Chicago också. Muggarna görs inte längre, men finns att köpa på Ebay för smärre förmögenheter…får se om jag slår till?!

20121121-153048.jpg

20121121-153110.jpg

Någon som har någon av muggarna som står och skräpar i ett hörn? Jag köper!!!

4 thoughts on “Våra muggar!

  1. Vi samlar också, men har den andra varianten — Era är snyggare;) Samma regel här – vi måste varit där. Jag saknar NY, Chicago, LA, London, Paris, Montreal, och Stockholm. Kul!!! KRAM!

Kommentera

