Mitt nya liv!

Jag behöver ett nytt liv! Inte så att jag nu är missnöjd med mitt gamla. Au contraire, jag trivs väldigt bra med mitt liv! Men. Det finns en sak som behöver en nystart och en liten förändring. Jag behöver, och tänker, skaffa mig en vältränad och stark kropp. Eftersom jag då råkat fylla ni-vet-vad, känns det alldeles extra viktigt att ta tag i pronto och inte missa en enda dag på resten av mitt liv. Känns kul och peppigt till tusen, även om det ju kommer att krävas hard work. Jag älskar träning, bara att jag varit otroligt kass på det den lilla detaljen de senaste åren…

20121127-223638.jpg

Skickar med mitt favvomärke för träning Lululemon, eller rättare sagt deras motto och goda livsråd. Denna plansch satt på insidan av dörren till tvättstugan hos oss i Vancouver (för övrigt Lululemon’s födelsestad). Gillar!

20121127-224039.jpg

Tänkte vara i toppform kring midsommar, då min nästa b-day inträffar😉

Wish me luck!

20121127-224242.jpg

Alla bilder från Pinterest.

8 thoughts on “Mitt nya liv!

  1. Duktiga du! Jag hejar p frn Estocolmo!

    PK

    Skickat frn min iPhone

    28 nov 2012 kl. 07:42 skrev ”cirkussolfors” <comment-reply@wordpress.com>:

    cirkussolfors posted: ”Jag behver ett nytt liv! Inte s att jag nu r missnjd med mitt gamla. Au contraire, jag trivs vldigt bra med mitt liv! Men. Det finns en sak som behver en nystart och en liten frndring. Jag behver, och tnker, skaffa mig en vltrnad o”

    • Eller hur! Vad hände med quick fix? Hade så önskar mig en tidsmaskin att steppa in i lagom till nyår, men men. Och åh, vad jag saknar lussekatter (drar mig för att baka för risken finns att jag äter upp allt…)
      Kram!

  2. Lycka Till! You Can Do It! Jag körde just Whole30 och kan rekommendera det varmt och innerligt – älskade det! Mår SÅ HIMLA BRA! Det finns inte ens på kartan! (jag, vet jag låter knasig, men det är sant!) KRAM!!!

Kommentera

