Hett tips!

Alltså, detta är ett beautytips! I somras var jag och gjorde några behandlingar och klagade då på mina numera obefintliga ögonfransar. Riktigt sorgliga har de blivit nu sen några år. De brukade vara superlånga, klagade jag till tjejen som gjorde ansiktsbehandlingen. När jag skulle betala fick jag sen tipset om Neulash

En produkt som skulle hjälpa ögonfransarna att växa och stanna kvar längre och bli superlånga och allt vad tjejen sa. Hörde inte riktigt allt, för det lät så bra att jag fullkomligt ryckte åt mig en! Inte var den billig, 899 kr vill jag minnas…Men alltså, den funkar verkligen!! Det är faktiskt helt galet. Älskar den och har fått tillbaka mina old lashes. Köp säger jag, värd vartenda öre!

[i reklambroschyren vittnade en tjej om att hon inte längre kunde ha dina glasögon, då ögonfransarna numera tog emot…haha]

20121207-132005.jpg

7 thoughts on “Hett tips!

  1. OMG! Helt otroligt att det funkar. jag som är så skeptisk mot sånt här. Neu Lash alltså – ska testa pronto!!!

    KRAM och trevlig helg!

    Ps. och jättekul att du har fått dina old lashes back!

    • Lotta!
      Fick reda på att Läkemedelsverket dragit in denna produkt för ett tag sen…jag är lite ambivalent, då jag är så sjukt nöjd med resultatet. Men jag vill ju inte bli, blind eller få rosa ögon😉
      Kram

Kommentera

