1.1.13

Gott Nytt år!

Älskar känslan de första dagarna på ett nytt år. Nystart, på alla möjliga sätt. Så skönt!

En av de bästa sakerna med ett nytt år är att man får införskaffa en ny kalender. Jag är en riktig kalender-nörd och vill verkligen ha en snygg! Förr var jag värre och gjorde detta inköp senast i oktober…nu har jag alltså fortfarande inte någon. Men den kommer! Det finns ju många som gör en personlig agenda som man kan beställa efter egna behov, någon som testat och har bra tips? En butik som jag älskar är Bookbinders design, sån tur att det faktiskt finns en butik här i Genève! Har aldrig köpt deras agendor dock. Kanske dags att testa, linneomslaget är ju bara för härligt. Köpte en stooor Moleskin till Stef i b-day present, den är jag såklart sugen på själv också (vi är siamestvillingar om ni undrar).

20121216-120318.jpg

Hursom, ser fram emot detta nya år!

20121216-120555.jpg

2 thoughts on “1.1.13

Kommentera

