Dagen idag!

Idag.

Varit tur&retur Genève två gånger och mött våren på em – 8C! Druckit latte i soffan och läst några kapitel i min deckare. Serverat lunch till en sjukling (son) och en fransyska (dotter). Laddat två maskiner skarpt (disk och tvätt). Köpt en födelsedagspresent till tjejen som snart fyller fem. Handlat lite mat. Snackat med kompis på parkeringen till Esters skola. Lagat pestoköttbullar till middag. Handlat Nespresso-kapslar (ääälskar nätshopping!!). Plockat undan och småstädat. Snutit mig en miljon gånger.

Nu är det kväll!

20130128-174915.jpg

7 thoughts on “Dagen idag!

  1. Hade gärna bytt med dig idag…… Min dag har varit fylld av tråkiga kommentarer från 10-åringar, blä! Dagen avslutades dock bra. Har varit i stallet med Agnes och nu ska jag hem och krama min Anna. Blir nog måndagspopcorn för oss!

  2. Hej!
    Hittade din blogg för ett tag sedan och har smugit runt lite utan att lämna några kommentarer. Kul att läsa en blogg om en annan utlandssvensk familj. Vi är nu ute för andra gången, denna gång med två barn. Har snart bott 6 mån här i Dubai.

    Soliga hälsningar från Sara

Kommentera

