FaceTime

Alltså, jag vet att jag sagt det förut! Högt till någon, säkert även här. Men saken är den, att jag verkligen älskar FaceTime! Om man har en iPhone är det bara att använda hur mycket som helst, då det är alldeles gratis. Funkar som Skype och är ju bara så bra! Speciellt för oss som bor långt borta från släkt och vänner. Så mycket roligare att se varandra när man pratar, kunna visa grejor osv. I like!!!

20130129-094510.jpg

Så glad man kan bli av att Facetima med söt liten kusin!

Häromdagen FaceTime’ade jag med morfar som är 88 år. Han är verkligen så rolig min morfar. Snäll och underbar. För det mesta i alla fall. Såhär sa han i alla fall när han såg mig i telefonen: Fia, vad snygg du är i håret!! (Då blir man ju glad även om man vet att morfar ju ser mycket dåligt). Sen säger han; ja, snyggare än vanligt i alla fall, ditt hår brukar alltid vara så stripigt. What?! Haha 😉

20130129-095116.jpg

FaceTime alltså. Bäst i expat-världen, nästan. Måste bara fixa till mig så att jag är beredd när folk ringer 😉

2 thoughts on “FaceTime

Kommentera

