Franska apotek – en följetong

Idag tog mammsen, pappsen och jag en tur till Annecy! En sådan tur måste alla gäster göra faktiskt, även om man hälsar på för tredje gången…

20130207-172838.jpg

20130207-172854.jpg

20130207-172910.jpg

Värsta snölandskapet hade det visst blivit över natten. Väldigt vackert. Hade önskat mig en bättre kamera, så att ni förstått hur fint det var. Brukar tjata om det 😉

20130207-173038.jpg

På prommis i byn. Mysigt. Vi tog en kopp kaffe på ett ruffigt fransk café, ni vet ett sånt med en bar i ena änden och där det sitter gubbar och dricker pastis en förmiddag vilken som helst.

I Annecy passar såklart mamma på att skaffa sig ett nytt lager från ett av de fantastiska franska apoteken. Vet att även detta har jag skrivit om flera gånger förut! Men åååå, jag bara älskar dem. Finns så mycket att välja mellan och urbra produkter! Har själv fått en ny favvo-produkt också: typ allt allt från La Roche-Posay! Superbra för en torris som mig, och en behaglig doft. Värsta tipset!

20130207-173340.jpg

2 thoughts on “Franska apotek – en följetong

Kommentera

