Fredagsstädning

Mycket roligare och snabbare med fredagsstädningen när man är tre! Mamma har dammat och pappa dammsuger minutiöst – perfectamente! Dessutom uppgraderade jag moppen med nytt fluff på Carrefour häromdagen! Faktiskt en liten vardagssensation att gilla. Å nu kan det bli helg när det vill faktiskt….

För att piffa upp livet lite extra, tog jag idag farmors gamla silverbricka till mina smycken. Ganska fint tycker jag. Serverat!

20130208-102039.jpg

20130208-102053.jpg

Nope, nu ska jag ta med mig pappan och handla lite krispiga delikatesser till såväl fredag och lördag! Imorgon är det nämligen ny födelsedag att fira, lite halvjämn dessutom. Ja, idag är det ju fredagsmys galore. Vi ska dessutom göra något vi aldrig gjort ikväll, det ni!!!

2 thoughts on “Fredagsstädning

  1. Samma smak du och jag, känner igen flera armband…alltså det guldiga från Tory Burch är nog min favvo på mycket länge då det passar till och med allt, samt passar perfekt i en småbarnsmammas liv, lagom flashigt liksom och inget som fastnar i något. Vill ha fler färger…
    Vilken härlig fredag ni kommer få! Ungefär samma här, fast inget nytt:)! Kram

Kommentera

