Happy Valentines!

Amen Happy Valentine’s alla vackra människor! Glad alla hjärtans dag!

Jag älskar att fira och tycker att man ska göra livet till en fest så ofta och mycket man kan. Den typen av surisar som tycker att påhittade dagar som Valentine’s eller kanelbullens dag är skapade för att det ska säljas mer prylar i handeln, sådana gnällspikar vill jag låsa in i ett mörkt rum och bara släppa ut för att servera kallt kaffe och träffa andra likasinnade. Herregud, livet är kort! Fira på säger jag. Vill man inte konsumera, vilket jag förstår om man inte vill eller kan, kan man ju baka bullar själv eller kyssa någon man gillar eller rita en teckning eller skriva en dikt.

20130213-152813.jpg

Själv ska vi göra hemmagjorda ”allahjärtansdagpizzor” i hjärtform. Barnen fick det på en pizzeria i Paris förra hösten och älskade det!

20130213-152927.jpg

Kanske skölja ner med lite kall champagne, vem vet?

Och ja. Om nu någon verkligen VILL köpa något åt mig…då kan kanske något av detta passa?

20130213-153038.jpg

Love bracelet, jag har haft mitt öga på dig länge! Alldeles för dyrt bara!! Jag nöjer mig med en puss från alla i familjen.

20130213-153156.jpg

20130213-153212.jpg

Ha en härlig dag nu!

Pics, Pinterest.

6 thoughts on “Happy Valentines!

Kommentera

