Bilder från förr

Vi har en gammal MacBook som är så gammal att den typ rosslar när man startar den. Den används numera för att spela spel och surfa med. Inte ens det är den helt tillförlitlig till. Däremot, finns det tusentals och åter tusentals bilder på den. Från 2004 och framåt! Med tanke på datorns höga ålder, ägnade Stefan timmar häromdagen till att kopiera alla bilder så att datorn inte kraschar utan att vi åtminstone räddat dem. Fixat! Men alltså. Det är ju hur kul som helst att fastna i gamla bilder. Jag fullkomligt ääälskar det!

Ibland tycker jag att livet går och att det inte händer något. Men så räcker det att titta på foton för att inse hur fel jag har! Jag inser verkligen hur otroligt mycket roligt som händer i livet, vilka härliga vänner och fin familj vi har. Vilka underbara platser vi besökt. Så tacksam man borde vara, jämt.

Tänkte bjuda på några smakprov. Från många olika platser, bara att gissa. Jag blir impad av alla som prickar rätt. Själv bara ler jag åt minnena. Blir en superstolt mamma. Söta, underbara barn, men OJ vad snabbt de växer.

IMG_0749

IMG_0722

IMG_0181

IMG_0165

IMG_0104

IMG_0089 3

IMG_0003 4

DSC04592

DSC04406

DSC04370

DSC04355

DSC04348

DSC04334

DSC04288

DSC04235

DSC04018

DSC04013

DSC03513

DSC03247

DSC03164

DSC02410

DSC02407

2 thoughts on “Bilder från förr

  1. Wow, vilka sötnosar!! En skatt att ha alla det här bilderna och se resorna som ni gjort. Älskar det med!!! Och jag ser lite allt möjligt….Europa, Sverige, USA…eller är jag helt ute och cyklar? 😉

    KRAM
    Lotta

Kommentera

