Finbesök!

När man väntar på något går tiden så extremt och extra långsamt. Så har det varit för mig denna veckan. På fredag, då kommer våra gäster! Men så var det liksom bara måndag hela tiden.

Tiden har lite segat sig fram mest hela veckan. Vid min höga ålder händer ju inte det så ofta att den känslan infinner sig, oftast rusar tiden i 190.

Men så blev det äntligen fredag! Och Mimi och jag kunde finalement få åka till flygplatsen, äntligen. Hela Geneve befann sig tyvärr också i sina bilar där precis runt flygplatsen (bilsalongen håller till i närheten), trafiken var helt igenproppad. Men så till slut, kom vi äntligen fram till arrivals.

Mimi hade gjort fin skylt!

20130316-070728.jpg

Så fick vi då äntligen krama om de fina kompisarna. Hela tio månader sen vi sågs i Stockholm, min sista dag på jobbet. Nu ska jag bara njuta av härligt sällskap hela helgen.

NU får tiden gärna stå stilla några dagar.

Kommentera

