Påsken är här!

Tänk att det finns människor som stuvar in en hel familj i bilen och kör 150 mil genom Europa för att komma hit och hälsa på och fira påsk. Så underbart härligt!

Sen hade de även proppat bilen totalt full av presenter. Gulligaste! Att vänner och familj hälsar på att ju såklart den allra bästa presenten. Men, nu har vi påskgodis och massa svenska godsaker så det räcker ett tag, ett liiiitet.

Påsken kan alltså verkligen börja närsomhelst här i Vers.

20130327-091101.jpg

20130327-091122.jpg

Lite beställda Sverige-grejor jag inte hittar här. Inte lätt att beställa mjöl av gäster som flyger.

20130327-091201.jpg

20130327-091216.jpg

20130327-091231.jpg

20130327-091343.jpg

20130327-091404.jpg

Finaste hjärtat, ser ni så underbart fint! Nu känner jag mig dessutom som min söta mamma, då jag fyllt hjärtat med påskgodis. Mina påskfavoriter, Anthon Bergs mandelägg, ligger där och väntar på att bli hittade😉

Nä, gotta go. Har en hel drös med sötnosar att hänga med!

6 thoughts on “Påsken är här!

  1. Vad många bra saker ni fått från Sverige! Turkisk peppar, sirap, fonder, vaniljsocker, smågodis… Tänk om man hade fått den leveransen! Fast finns det inte fullkornsvetemjöl i Frankrike? Det är ju samma som graham om jag inte missförstått. Rågsikt blandar jag själv av rågmjöl och vete, men rågkross hittar jag inte här. Hoppas ni får en fin påsk med era gäster!

Kommentera

