Back Bay in my heart

Idag känner vi med Boston! En av mina absoluta favoritstäder. Så fruktansvärt med alla dessa knäppa vansinnesdåd världen runt. Till ingen mening alls, bara tragedi och förstörelse. Nä. Shower the people you love with love! Lägg ner vapen. Jag blir bara så arg på sån skit.

Stefan och jag bodde väldigt nära målgången av Boston marathon på Boylston street. Bara några gator bort bodde vi, på Beacon street. Våren 1996 stod vi, ungefär precis där bomben smällde, ihop med min fine bror och hejade på svenskar. Överlyckliga var vi när Åhus-bon Kjell-Erik Ståhl sprang i mål med bra tid. Vi skrek: heja Kjell-Erik! Heja Åhus! (Han reagerade inte, men han blev nog glad innerst inne..)

Back Bay i Boston är så otroligt mysigt. Min Boston-kärlek har jag bloggat om förut, kolla bakåt om du vill läsa. Och idag känner jag den där kärleken lite extra.

20130416-091519.jpg

Back Bay i Boston, bild Pinterest.

Malte supportar på sitt sätt idag!

20130416-091629.jpg

Innan jag river av dagen med tusen saker att fixa, tar jag thé (Earl Grey på morgonen är ett måste) i min favvo-kopp.

20130416-092130.jpg

All kärlek till Boston idag.

4 thoughts on “Back Bay in my heart

Kommentera

