Torsdags-thoughts

På många bloggar dessa dagar är det bilder på vackra träd, träd, träd….gröna eller med diverse vackra blommor. Det är ju så krispigt vackert i naturen och städerna nu. Överallt helt enkelt. Grönt och blommigt och otroligt fint. Tänk att sen vänjer man sig vid det där gröna. Men för tillfället förundras man, som vanligt varje år.

Själv knäppte jag på väg till barnens skola. Voilà!

20130516-120709.jpg

En annan sak jag snappat upp på någon blogg är Arlas sommarnyhet mjukglass att köpa på vanliga ICA och fixa hemma. Jisses vad smarrigt. Det får mig att vilja kasta mig på första bästa plan till Sverige och skynda, skynda till Hanöhallen i Åhus för att bunkra dessa godingar. Det kan inte gå fort nog liksom. Tror det är en hit! Någon som testat och kan bekräfta detta?

20130516-121117.jpg

4 thoughts on “Torsdags-thoughts

  1. Från att ha varit bara mataffär har Hanöhallen för mig de senaste fem åren blivit dit man åker så fort man har landat och köper panikköper lakrits och all annan svensk mat man har saknat 🙂 Snart är det dags igen!

Kommentera

